Aquest passat Diumenge 9 de febrer s’ha celebrat a Sabadell el Campionat de Catalunya Absolut en Pista coberta. Aquest campionat ha comptat amb la presència de dues de les nostres atletes de més alt nivell.
Laura Pou ha quedat en quarta posició a la tercera semifinal de 400m.l aconseguint la mínima per participar al Campionat d’Espanya Sub18 que es celebrarà a València el 7 de Març, amb un registre de 59 “78.
Laura Cebollada ha participat en la prova de 1500 m.l., aconseguint la vuitena posició amb una marca de 5’14 “73.
Enhorabona Lauras! I Felicitar als vostres respectius entrenadors, Pere Llonch i José Sánchez.
function MLH_overflow(IdClassDiv,IdClassP) { var p = $('.'+IdClassP); var divh = $('.'+IdClassDiv).height(); while ($(p).outerHeight() > divh) { $(p).text(function(index, text) { return text.replace(/\W*\s(\S)*$/, '...'); }); } }
Resultats
-
Femení
-
F-35
-
1500 m.ll.
-
-
Sub18
-
400 m.ll.
-
-