En el control sub16, l’Adrián Gómez ha assolit la marca mínima per participar al Campionat d’Espanya Sub 16 de pista coberta. En una excel.lent cursa, on ha rebaixat el seu millor registre en 13 segons, acabant en 2’46″37. Cal recordar que l’Adrià estrena categoria i encara és atleta de primer any.
També han participat el Gerard Rodríguez en els 300m, quedant-se a mitja dècima del seu millor registre i millorant el que tenia en tanques amb 9″45, a una dècima per poder participar també al Nacional. La Inés Gómez ha fet els 300m i el 60m tanques, millorant també les seves anteriors marques. Per últim, l’Hugo Pérez ha fet els 600m que ha esgarrapat dues dècimes al seu registre de la temporada passada.
function MLH_overflow(IdClassDiv,IdClassP) { var p = $('.'+IdClassP); var divh = $('.'+IdClassDiv).height(); while ($(p).outerHeight() > divh) { $(p).text(function(index, text) { return text.replace(/\W*\s(\S)*$/, '...'); }); } }
Resultats
-
Femení
-
Sub16
-
300 m.ll.
-
60 m.t. (0,762)
-
-
-
Masculí
-
Sub16
-
1000 m.ll.
-
300 m.ll.
-
60 m.t. (0,914)
-
600 m.ll.
-
-